امروز میخوام یکی از عادات عجیب خودم رو براتون بگم، شاید رسالت این بلاگ نوشتن عادات عجیب غریب من نباشه و امیدوارم مورد جاج قرار نگیرم؛ اما یکی از عادات عجیب من در مواقعی که روی پروژه های شخصی خودم کار میکنم استفاده از شخصیت های فانتزیه! شخصیت های فانتزی مورد علاقه‌م رو در پروژه دخیل میکنم.

یکی از سایت هام که البته خیلی وقته نابودشده اسمش تلگرال بود، توی اون سایت کاربرا ادرس کانال های تلگرامشونو وارد میکردن و به نوعی دایرکتوری کانالهای تلگرام بود. البته که اون سایت پیشرفت خوبی داشت و به جز چند مشکل سئو میتونست آینده درخشانی داشته باشه اما نکته بحثم جای دیگه‌س.

اون موقع تازه سریال بریکینگ بد رو تموم کرده بودم و محو شخصیت درجه سوم چهار ویکتور بودم. همه لاگهای سایت از جمله عضویت کاربرا، ثبت کانال جدید و ... توی یک کانال شخصی برای خودم فوروارد میشد؛ اما اسم کامال رو "لاگهای سایت تلگرال" یا "telegral logs" نذاشتم! به طرز خنده داری اسم اون کانال شد Victor! برام اینطور بود که ویکتور بیست و چهار ساعته سایت رو میپاد و همه گزارش ها رو برام میفرسته.

قضیه به اینجا ختم نشد بعدا یک ربات جذب ممبر زدم و «ser barristan» از سریال گیم آف ترونز وظیفه گزارش جذب و دفع ممبرها رو داشت :))

بعد هم یک ربات ساختم که توی انتخاب واحد کمک حال دانشجوها بود؛ اینجا «john luck» از سریال دوست داشتنی لاست وظیفه گزارش ها رو داشت. اون بهم میگفت دانشجوها از چه درسهایی بیشتر خوششون میاد یا به چه درسایی کمتر علاقه دارن یا حتی برای این ترم میخوان کدوم درس ها رو بردارن:))

خلاصه اینکار به من کمک میکرد تا هم لاگهای مناسبی داشته باشم از سیستمم هم این لاگها توسط یک شخصیت فانتزی مورد علاقه‌م به من برسه. نمیدونم شاید اینجوری اون لاگ ها رو مهمتر میدیدم. حالا اگه با من کاری ندارید برم تا یکی دیگه از لاگرهام رو به یک شخصیت فانتزی بدل کنم ؛)